شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
تبریز

حوزه/ گروه جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به‌ عنوان گروه جهادی برتر کشوری انتخاب شد و از مسئول سابق گروه های جهادی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه حوزه علمیه آذربایجان شرقی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، گروه جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به‌ عنوان گروه جهادی برتر کشوری انتخاب شد.

متن پیام لوح سپاس " آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور" به شرح زیر می باشد:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سجاد تجددیان

مسئول محترم امور گروه های جهادی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی

با سلام و تحیت توفیق خدمت به خادمان مردم در نظام اسلامی فرصت گران بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی حضرت باری تعالی موجبات رضایت و امیدواری فعالان جبهه فرهنگی را فراهم مینماید به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و ماندگار نهایت بهره را ببرند قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بدینوسیله لازم میدانم از زحمات بی شائبه و مؤثری که در امر خدمت رسانی به جهادگران حوزوی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ جهادی داشته اید از جنابعالی به عنوان مسئول استانی برتر در امور گروه های جهادی در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر به عمل بیاورم.

موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور

لوح سپاس آیت الله اعرفی مدیر حوزه های علمیه کشور توسط حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی و جناب آقای جواد رنجبر مسئول جدید گروه های جهادی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه حوزه علمیه آذربایجان شرقی به حجت الاسلام سجاد تجددیان مسئول سابق گروه های جهادی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه حوزه علمیه آذربایجان شرقی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha